Certificatul "Firmă de Încredere", un instrument util pentru o vizibilitate mai bună pe piața afacerilor


O firma, pentru a fi sigura ca va atrage clienti, trebuie, in primul rand, sa ofere servicii de calitate, care mai apoi sa ii faca pe beneficiari sa revina, dar sa si aduca prieteni si cunostinte care sa devina la randul lor clienti. Dar, avand in vedere concurenta care exista acum intre firme uneori, nu mai este suficient ca reclama sa se faca din gura in gura si astfel sa apara clientii, ci trebuie mai multa munca si o investitie ceva mai mare pentru a reusi sa atragi viitori beneficiari ai serviciilor. Asta inseamna ca trebuie o reclama ceva mai buna care sa fie facuta de profesionisti, insa problema in acest caz este reprezentata de costuri, care sunt unele destul de mari. Iar in cazul in care firma pe care o administrezi nu are posibilitatea de a face acest lucru, trebuie o reorientare rapida, care sa te ajute sa capeti increderea celor care isi doresc sa utilizeze servicii pe care firma le presteaza. Iar o alternativa la reclamele foarte costisitoare este reprezentata de certificatul „firma de incredere”. 

http://www.bzi.ro/certificatul-firma-de-incredere-un-instrument-util-pentru-o-vizibilitate-mai-buna-pe-piata-afacerilor-537389