Firmă de Încredere, la prima acțiune CSR în România
Firmă de Încredere a donat 350 de kilograme de alimente pentru persoanele vârstnice adăpostite de Asociația Caritas Catolică Oradea. Mâncarea – constând în făină, zahăr, orez, ulei, lapte, fructe, legume și alte alimente de bază – a fost utilizată la prepararea meselor zilnice pentru cei 32 de vârstnici aflați în Centrul Social Sfânta Elisabeta. http://partenerideincredere.ro/2016/08/04/firma-de-incredere-la-prima-actiune-csr-in-romania/ Vezi mai mult
Orice cabinet medical are nevoie de încrederea pacienților, iar cu certificatul „Firmă de încredere“ poți să le arăți tuturor acest lucru
Nicio afacere din lume nu poate sa functioneze fara aprobarea clientilor sai. Acestia vin, incearca serviciile oferite si, daca sunt multumiti, se intorc si alta data, ba chiar recomanda mai departe si rudelor sau prietenilor. Acelasi lucru este valabil si in cazul cabinetelor medicale care sunt, pana la urma, tot niste afaceri a caror nivel de calitate poate sa fie infirmat sau confirmat de pacientii care au apelat la cabinet.   http://www.clicksanatate.ro/Orice-cabinet-medical-are-nevoie-de-increderea-pacientilor-iar-cu-certificatul-firma-de-incredere-poti-sa-le-arati-tuturor-acest-lucru-p_0_14570.html   Vezi mai mult
Certificatul "Firmă de Încredere" recunoaște profesionalismul în rândul antreprenorilor
Firmele de consultanta juridica, contabilii, avocatii, notarii fac parte din categoria profesionalistilor care nu pun accent pe promovare. De inteles, din moment ce aici faptele rasuna mai puternic decat vorbele. Poate tocmai de asta cei mai multi membrii inscrisi pana acum in proiectul Firma de Incredere, pe care il vom prezenta in randurile ce urmeaza, vin din aceste domenii. Aici calitatea si raspunderea sunt cuvinte de ordine, caci altfel intreaga activitate a afacerilor pe care le consiliaza... Vezi mai mult
Fii o “Firmă de Încredere” cu profesionalism!
Centrul de Cercetare a Opiniilor Clienţilor CBOK a iniţiat în România implementarea unui amplu proiect desfăşurat la nivel european, pornit din Polonia în anul 2013. Acesta cercetează cu ajutorul unui algoritm în mediul online şi realizează, în mod independent, observaţii asupra firmelor verificate, folosind software-ul de specialitate creat de compania poloneză. http://actualmm.ro/afaceri-fii-o-firma-de-incredere-cu-profesionalism/ Vezi mai mult
Noul proiect desfășurat la nivel european - „Firmă de Încredere”
Marketing intelligence este un termen alternativ, mai cuprinzător, pentru cercetarea de piață. Segmentul vizat este cel despre consumatori, prin opiniile acestora urmărind să se măsoare gradul de satisfacție. http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_43118/avocatnet.html Vezi mai mult
Ia acum "Certificatul de Încredere" și dovedește că firma ta este cea mai bună
Publicitatea bună este vitala pentru orice firma. Și cum veștile bune circulă repede, dacă ai reușit să convingi un numar bun de clienți ca serviciile tale sunt cele potrivite pentru ei, cu sigurantă ar trebui să te aștepți ca ei sa trimită și alte persoane la tine. Cu toate acestea, nu trebuie să încetezi niciodată să îți îmbunătățești serviciile, pentru a arata oamenilor că ești în continuare de încredere. Iar dacă vrei să faci asta și în mod oficial, acum există și această posibilitate. Vezi mai mult
Îmbunătăţeşte reputaţia companiei pentru a vinde mai mult
Cei mai mulţi antreprenori se străduiesc să-şi imbunătăţească în permanenţă rata de conversie. Însă această procedură de optimizare nu este probabil cel mai uşor lucru de realizat.In primul rând, pentru a avansa din acest punct de vedere, trebuie să dobandim o cunoaştere foarte bună a produsului şi a clientilor cărora ne adresăm. Odata ce stăpânim aceste doua aspecte, trebuie să descompunem procesul de vânzare şi să încercăm să aflăm de ce clienţii au cumpărat de la noi şi de ce, ceilalti... Vezi mai mult
Certificatul "Firmă de Încredere", un instrument util pentru o vizibilitate mai bună pe piața afacerilor
O firma, pentru a fi sigura ca va atrage clienti, trebuie, in primul rand, sa ofere servicii de calitate, care mai apoi sa ii faca pe beneficiari sa revina, dar sa si aduca prieteni si cunostinte care sa devina la randul lor clienti. Dar, avand in vedere concurenta care exista acum intre firme uneori, nu mai este suficient ca reclama sa se faca din gura in gura si astfel sa apara clientii, ci trebuie mai multa munca si o investitie ceva mai mare... Vezi mai mult
Certificate şi onoruri - cum să ne folosim de potenţialul lor
Din ce în ce mai des, administratorii societăţilor se întâlnesc cu oferte de a participa la diverse proiecte de PR. Unele dintre produsele care Vezi mai mult
Un nou serviciu de promovare online oferă firmelor statutul "de încredere"
Este stiut faptul ca fiecare certificat sau diploma castiga respect in ochii clientilor abia atunci cand are criterii bune pentru evaluare. Fiecare certificat are criteriile lui de apreciere, ce pot fi considerate obiective sau subiective.In cadrul evaluarii informatiilor gasite despre metodele de verificare a membrilor proiectului "Firma de Incredere" s-a avut in vedere o discutie libera purtata cu reprezentantii acesteia. La sediul Centrului... Vezi mai mult
CCOC CBOK propune soluția perfectă de vizibilitate pentru firme
Anul 2015 a adus in Romania un nou sistem prin care firmele pot sa isi faca reclama, dar si sa ofere clientilor o garantie in privinta serviciilor de calitate. Acesta este pus la dispozitia tuturor de catre Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor CBOK din Bucuresti. Testat in mai multe tari din UE si de mii de firme din tara, Certificatul "Firma de Incredere" pe care il ofera societatea pare sa reprezinte o solutie care intriga, dar si una destul de avantajoasa. Vezi mai mult
Şi la BTV se vorbeşte despre Firmă de Încredere
Luni, 27 iulie, la televiziunea naţională BTV a fost difuzat primul reportaj şi campania de publicitate "Firma de Încredere". Coordonatorul de proiect pentru Bulgaria, Martin Vangelov, explică în direct metodologia studiului şi... Vezi mai mult
"Firmă de Încredere" la BTV, Radio 1 şi Radio Bulgaria
Odată cu creşterea în popularitate a certificatului "Firma de Încredere" este demarată şi o campanie de publicitate naţională la Radio 1, BG radio şi BTV Media Group. Anunţul,... Vezi mai mult
E-cardul, o nouă metodă de marketing online
O noua metoda de promovare intra cu viteza in domeniul marketingului online. Aceasta metoda de promovare este rapida si exacta, spre deosebire de vechile metode. Traind in era digitala, promovarea online a devenit mult mai importanta decat cea clasica, cu flyere sau pancarde promotionale. http://stiri.acasa.ro/social-125/e-card-o-noua-metoda-de-marketing-online-204815.html Vezi mai mult
Cabinetul tău este de încredere? Iată cum poți arată acest lucru pacienților tăi
Masura aprecierii unui medic este data de modul in care pacientii sai sunt multumiti de acesta. Multe cabinete primesc pacienti prin recomandarea celor pe care au mai apelat la ajutorul lor. Insa reclama din “gura in gura” nu functioneaza chiar intotdeauna si, de aceea, este nevoie de ceva mai mult. In Romania a aparut o noua metoda de a prezenta competenta si profesionalismul serviciilor medicale oferite si aceasta consta in Certificatul... Vezi mai mult
"Firmă de Încredere", un nou trend de promovare a business-ului printre companiile din România
Increderea este esentiala pentru ca o companie sa poata atrage clientii pe care ii cauta. Vorbim aici de doua directii: de increderea patronului in propriile idei si in membrii echipei sale, dar si de increderea partenerilor care au apelat la serviciile firmei. Daca au fost tratati bine si au primit produse sau servicii de care au fost multumiti la timp, ei se vor intoarce, ba, chiar mai mult, vor recomanda firma mai departe. Increderea nu se obtine insa usor si, pana acum, nici nu putea sa fie... Vezi mai mult