Cum începe promovarea cu Certificat Firmă de Încredere

Pentru început, dorim să vă felicităm încă o data pentru. Here we would like to explain in few steps how the promotion with Certificate should be started.

Fiecare participant al proiectului primește pachetul, care include:

  • Autocolante cu logo-ul "Firmă de Încredere" care pot fi aplicate pe automobilul companiei sau, la vedere, pe ușa biroului sau pe vitrine. Autocolantele sunt atent lucrate, rezistente la apă, de foarte bună calitate, asigurând o utilizare îndelungată.
  • Datele de acces pe platforma proiectului - www.firmadeincredere.ro, unde se poate actualiza permanent Cartea de Vizită Electronică a companiei: se pot modifica datele, se pot adăuga descrierea societății, informații despre orele de lucru, promoțiile active, se pot adăuga fotografii.
  • Versiunea tipărită a certificatului se realizează pe hârtie de foarte bună calitate. Acesta este un document care atestă faptul că societatea este cu adevărat o companie corectă. Pe acest certificat apar numele complet al organizației și ceea ce este recunoscut prin respectivul certificat. Acesta poate fi plasat oriunde în sediul central al companiei.
  • Factura - conţine credențialele (nume utilizator + parola) pentru accesarea cărţii de vizită electronice (e-cardul) pe pagina www.firmadeincredere.ro

Promovare de success pas cu pas

1.

Scoateți din pachet varianta printată a certificatului "Firmă de Încredere". Îl puteți pune pe perete în biroul dumneavoastră sau în orice loc cu vizibilitate.

2.

Autocolantele rezistente la apă, în format A6, cu logo-ul FIRMĂ DE ÎNCREDERE le puteți lipi pe vitrine, pe ușa biroului, pe mașină sau în alt loc cu vizibilitate.

3.

Factura - în colțul din dreapta jos veți regăsi credențialele dumneavoastră pentru accesarea platformei proiectului (user + parola). Este foarte important să vă notați aceste date și să le păstrați pentru viitor. Mulțumită acestor credențiale, dumneavoastră vă puteți actualiza constant e-cardul.

4.

Deschideţi un browser (preferabil Mozilla Firefox sau Google Chrome), tastaţi www.firmadeincredere.ro, după care apăsaţi pe pătratul roşu "Intră în cont" care se află în colţul din dreapta sus. Vi se va deschide un câmp unde trebuie tastate user-ul şi parola de pe factură. Introduceți credențialele și apăsați tasta ENTER. Dacă datele au fost introduse corect veţi fi redirecționați în cartea de vizită.

5.

După ce v-ați logat în cartea de vizită electronică puteți completa datele despre firma dumneavostră. Descrierea nu trebuie să depășească 900 de caractere. În acest spaţiu pot fi informați clienţii despre profilul de activitate al societății dumneavoastră, despre noi promoţii, programul de lucru, adresă etc. Important de reţinut este că după fiecare actualizare să se apese tasta ACTUALIZAȚI DATELE. Cartea de vizită se poate actualiza în orice moment, astfel încât clienţii să fie informaţi despre noutăţile din firma dumneavoastră. Vă amintim că e-cardul este valabil pe toată perioada de activitate a firmei, fără costuri suplimentare. Este important de reținut faptul că un e-card completat este vizualizat mai des decât cele ce nu au o descriere a activității.

6.

Când descrierea companiei este completată și toate detaliile sale de contact, adăugați logo-ul companiei și fotografii. Puteți plasa până la cinci imagini. Este important ca după încărcarea imaginilor să faceți clic din nou pe "ACTUALIZAȚI DATELE", pentru că în caz contrar acestea nu vor fi stocate. Imagini, precum și descrierea companiei, pot fi schimbate în orice moment. Avertizare! Cu "Arată e-cardul meu", puteți verifica în orice moment, cum arată e-cardul. De asemenea, demn de remarcat este faptul că e-cardurile complete sunt vizualizate de clienții mult mai mult decât mult decât cele parțial finalizate. Imaginile ajută clientul în a percepe firma ca fiind mult mai profesională.

7.

Suplimentar, după ce ați intrat în e-card, vă puteți folosi de materiale precum logo-ul proiectului "Firmă de Încredere" în varianta mare şi mică, dar şi în format html. Mai sus pomenitele instrumente de publicitate se pot afișa pe paginile web personale, facebook, booking.com, pe materiale publicitare/printate, pe facturi, cărţi de vizită fizice sau pe ambalajele produselor. Atenție! Studii recente arată că până la 80% dintre clienți preferă să folosească serviciile companiilor ce sunt active pe internet.